czerwca 09, 2012

Look for today : 09/06/2012

Przede wszystkim, co można chyba zauważyć w poprzednich postach, uwielbiam kiedy jest prosto. Nie znoszę przeładowywania się rzeczami z kolekcji nowszych niż najnowsze, nakładania na siebie tego wszystkiego co różne gazety uważają za MUST HAVE. Po pierwsze i najważniejsze lubię mieć wybór i z niego korzystam. Torebki typu satchel bag są już znoszone i opatrzone do granic możliwości, ale moją czerwoną traktuję jak basic. Pasuje mi praktycznie do wszystkiego ( albo przynajmniej tak mi się wydaje). Z każdej strony atakujące nas neony noszę w postaci stanika delikatnie prześwitującego spod białego sweterka. Poza tym jest niemożliwie prosto: szorty z wysokim stanem, wiosenne koturny Asos na słomianej podeszwie. Jedyne czego żałuję, to że nie widać na zdjęciach kolczyków zrobionych z multikolorowych koralików.

Pierwszy chyba razu udało mi się nad zdjęciami napisać coś więcej. Czuję sie  jakby był to jakiś naukowy język, bo przecież nigdy w życiu na pytanie " W CO JESTEŚ UBRANA?" nie odpowiedziałabym takimi i aż tyloma słowami. Muszę poszukać jakiegoś sposobu, żeby mogło to brzmieć zarówno naturalnie, jak i w pełni obrazowało jak bardzo to kocham .












16 komentarzy:

  1. Masz diealne szorty. Mają przepiękny kolor i krój :)

    OdpowiedzUsuń
  2. szorty i buty <3 a stanik pięknie komponuje się z tkaniną białego sweterka :)

    http://nieeosiagalnaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna stylizacja!!!

    ZAPRASZAM SERDECZNIE DO MNIE!!!:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja jest świetna ;)

    Zapraszam do siebie na KONKURS ;)

    http://rockglamfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale świetnie wyglądasz! Zakochałam się w torebce;3 Ile za nią dałaś?:)
    Zapraszam,nowa notka:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co pamiętam około 20 euro, na pewno nie więcej ;)

      Usuń
  6. you´re so beautiful :) and I like your shoes

    http://moonlightdreams-miadra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. delikatnie, gustownie i ślicznie :>>

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam takie spodenki <3 Całość boska, a buty i torebka to już w ogóle.. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też mam takie szorty, zrobiłam z maminych ;) Świetnie wyglądasz i również jestem zdania, żeby być sobą, a nie witrynowym klonem.

    OdpowiedzUsuń
  10. mam identyczne szorty:DD i tez mam z nimi podobną stylizację:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale ty jesteś śliczna! Piękny zestaw;)

    OdpowiedzUsuń