lutego 10, 2013

FLORAL JACKET

Tak jak obiecywałam w poprzednim poście, zaczynam nadrabiać zaległości na blogu i wracam z dużą ilością nowości. Dzisiaj mam na sobie kwiatową bomber jacket, którą udało mi się upolować na wyprzedażach w H&M. Czuję, że będzie ona jednym z moich wiosennych faworytów. Pewnie zdążyliście zauważyć, że nie jestem wielką fanką biżuterii, ale jak się na coś uprę, to noszę bez końca. Złoty naszyjnik znacie już z poprzednich postów i jego era  pewnie szybko nie skończy się, dopóki nie znajdę czegoś równie uniwersalnego.






BOMBER JACKET - H&M / T-SHIRT - CUBUS / LEGGINS - BERSHKA / NECKLACE-H&M/ BOOTS -TOPSHOP



26 komentarzy:

  1. piękne zdjęcia, a ten żakiecik super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna ta kurteczka, zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się ten zestaw, obserwuję i zapraszam do mnie:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. super kurteczka! *.*
    obserwujemy? http://hahoda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny łańcuch!
    A kurtki zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. jaka Ty ładna! We wszystkim wyglądasz świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna kurteczka. bardzo świeżo!

    OdpowiedzUsuń
  8. ślicznie! zaskakująco dobrze wygląda mix koronki z wzorem na kurtce ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ślicznie!!!|


    zapraszam

    WWW.LIVE-STYLE20.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  10. Bluza jest przefantastyczna <3

    OdpowiedzUsuń
  11. cudowne zestawienie
    kochałabym tę kurtkę

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja się skusiłam na takie spodnie :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna kurteczka, a naszyjnik sama chyba muszę w końcu nabyć, bo cały czas za mną 'chodzi' :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie mogę się napatrzeć tak pięknie wygladasz! Masz cudowny styl! Dodaję do obserwowanych i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. wspaniałą masz bluzę!
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam kwiatowe motywy, są dobre nawet na zimę :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo podoba mi się łańcuch i kurtka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny naszyjnik! Szukam takiego już długo i jeszcze nigdzie go nie spotkałam... :( Super stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  19. oh uwielbiam takie oryginalne polaczenia <3 cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajnie! Ciekawa ta kurteczka;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zakochałam się w tej kurtce absolutnie - od dawna marzyła mi się dokładnie taka, ale w żadnym sklepie nie mogłam znaleźć podobnej. Byłabym skłonna ją odkupić, piszę zupełnie poważnie. Jeśli byłabyś zainteresowana, to bardzo proszę, napisz do mnie proszę na maila a_nadia@wp.pl

    OdpowiedzUsuń