czerwca 19, 2013

MAXI SKIRT

Zaczęłam być uzależniona od spódnic maxi. Dzisiaj mam na sobie mój ostatni zakup i gdybym mogła kupiłabym ich o wiele więcej, ale nie chcę wpadać w jakieś szaleństwo. Moim numerem jeden wśród must have jest maxi z rozcięciami po bokach. Idealnej wciąż szukam, a tymczasem zachęcam Was do oglądania zdjęć !


ENG : This summer I'm addicted to maxi skirts. Today I'm wearing my latest purchase. If I could I'd buy a million maxi skirts. My must have number one is that with slits. But for now I have to be satisfited with what I have, so enjoy the photos !








Top - Reporter / Belt - Primark / Shoes - Zara / Earrings - Asos



15 komentarzy:

  1. Spódnica jak i sandałki są mega !!!:)
    zapraszam do mnie :)
    E. :*

    OdpowiedzUsuń
  2. ładna spódnica!! ;- S

    i invite to me too


    www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale świetnie, podoba mi się tak,że noooo !*.*
    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjny, kobiecy zestaw :) Moje ulubione kolory, w których bardzo Ci do twarzy.
    2 ostatnie zdjęcia wyszły najlepiej :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też bardzo polubiłam maxi, a Ty wyglądasz genialnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również jestem zakochana w maxi! To świetny wybór! Obecnie poszukuję np. sukienki maxi w kolorze grafitu! Śni mi się po nocach ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. sandałki i okulary cudowne <3

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne są długie spódnice ;))

    http://s-margarita.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. pięknie wyglądasz!rewelacyjne okularki:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo trafiony zestaw. Też ostatnio zakupiłam (w końcu) maxi, tzn prawie maxi, czarną i już ją kocham! Wyglądasz na prawdę super:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń