czerwca 29, 2013

WELLINGTON BOOTS

Ostatnio pogoda zmieniała się jak w kalejdoskopie. Dzień upałów, a potem dzień nieustannej ulewy. Postanowiłam wreszcie zainwestować w kalosze, do których zakupu przymierzałam się już od dawna. Na HUNTERY czas przyjdzie niedługo, a póki co bardzo dobrze służą mi kalosze z Decathlonu z działu myśliwskiego. Bardzo polecam :)


 ENG : In the last days the weather was changing like a kaleidoscope. One day of sweltering heat and incessant rain on the next day. I decided to buy wellington boots, which I was trying to purchase for a long time. Time for HUNTER wellingtons will come soon, but for now these ones work well for me. I found them in sporty shop DECATHLON on hunting counter.  






























WELLINGTON BOOTS DECATHLON / DRESS - H&M  / BIKER JACKET - H&M



26 komentarzy:

  1. ładnie!! ; p


    zapraszam,


    www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie bardzo ładnie! Sonia ma te kalosze- są rewelacyjne, uważam, że lepsze od hunterów!
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  2. uwielbiam takie polaczenia lekkich sukienek z ciezszymi kurtkami i butami BOMBA:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienka jest świetna, całe zestawienie wygląda mega! :)
    Zapraszam do mnie na bloga do wzięcia udziału w konkursie ;) zorganizowanym z Butikiem LOLA :)

    E. :*

    OdpowiedzUsuń
  4. połączenia czarno-białe zawsze są spoko:) miałam kiedyś ten sam model sukienki, ale w kolorze czarnym. Była dla mnie szczególna, bo kupiłam ją w paryskim h&m'ie, na champs elysees :)) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię połączenie delikatnych sukienek z kaloszami.
    Wyglądasz świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta słodka sukienka i te buciory - genialne! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. kocham koronke pod kazda postacia wiec Twoja sukienka jest 100% w moim guscie ;)

    zapraszam do siebie i wspolnego obserwowania jesli masz ochote :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne zdjęcia , a stylizacja wprost genialna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sukienka jest przepiękna, a z kaloszami prezentuje się jeszcze lepiej! Bardzo ciekawy blog, dodaję do obserwowanych :)

    Pozdrawiam, Wiktoria
    www.letmerisk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny zestaw,bardzo mi się podoba jak połączyłaś kalosze z romantyczną sukienką !!!

    OdpowiedzUsuń
  11. odważne te kalosze :D
    fajny blog, zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie!!! I nie chodzi mi tylko o ten look, ale o cały twój blog. Diś na niego wpadłam i jestem pod wrażeniem. Trudno mi uwierzyć że masz dopiero 17 lat. Twój styl jest już bardzo wyraźny i widać że w pełni do Ciebie pasuje, gratuluje:)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetnie!! Sukienka z tymi kaloszami wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
  14. jestem pod wrażeniem, jeden z nielicznych, o ile nie jedyny zestaw z kaloszami, który jest tak genialny! ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam podobne i to są najlepsze kalosze ever! Chociaż na huntery też choruję :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubie takie polaczenia, swietnie wygladasz :)
    Obserwuje i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne kalosze, tylko to upiorne ściaganie...Twoje też tak cięzko schodzą?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękna kobieta nie ściąga kaloszy sama.

      Usuń
  18. Pięknie i bardzo kobieco.

    OdpowiedzUsuń