sierpnia 25, 2013

PAINT IT BLACK

Nareszcie mogę pokazać Wam mój najczęściej noszony zestaw tego lata. Siateczkowa bluzka kojarzy mi się z latami 90, których tendencje powoli do nas powracają, tylko w mniej tandetnej odsłonie. Dodatkowo jest czarna, a czerń z założenia wygląda o wiele lepiej niż wszystkie inne kolory i dzięki temu ten kawałek siatki nie wygląda już jak wzięty z pierwszych teledysków Britney Spears czy Spice Girls. Ja postawiłam na total black look, to raczej żadne zaskoczenie, w końcu jestem uzależniona od czerni.

ENG: Finally I can show you my the most frequently worn set this summer. Mesh blouse reminds me of the 90's . Those trends are coming back to us, but in less cheesy version. For my own safety I put on black, cause this color always looks much better than any other. I hope that I don't look like Spice Girls or Britney Spears at the beginning of their careers.








    








































MESH BLOUSE - H&M / SKIRT - RIVER ISLAND/ NECKLACE -H&M/ SHOES - ZARA


22 komentarze:

  1. jak dla mnie genialny zestaw ! u mnie nowy

    OdpowiedzUsuń
  2. rewelacja! :D każdy element dokładnie przemyślany i wszystko prezentuje się świetnie :)

    http://the-velvet-lady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. genialna!! ;-))


    new post


    www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bluzeczka i naszyjnik - cudowne:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie:) Bardzo fajna torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. poluje od dawana na taka spodnice!

    www.blogdrobe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Im prościej tym lepiej, świetny zestaw!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. wow odwazna gora :)

    zapraszam Cie do obserwowania! ja juz obserwuje!

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie przepadam za siatka, ale calosc podoba mi sie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny zestaw! Już to pisałam, ale uwielbiam Twoje włosy! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Really stunning, love the combination!♡

    OdpowiedzUsuń
  12. Really nice!! Super wygladasz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądasz świetnie. Buty są mega <3
    Pozdrawiam i w wolnej chwili Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Tak tak tak! Wyglądasz świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. U look really gorgeous in that outfit :)
    Black fits u very well <3
    x
    www.norhill.de

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyglądasz idealnie, jesteś przepiękna.

    OdpowiedzUsuń