września 07, 2013

HELLO SEPTEMBER

Odkąd wróciłam do szkoły o wiele łatwiej jest mi znaleźć kilka chwil w ciągu dnia na zrobienie zdjęć, niż tych kilka chwil wieczorem żeby dodać post. Tak więc tego co chcę Wam pokazać już się trochę nazbierało. Na pierwszy rzut idzie jeden z moich ulubionych zestawów. O szortach już pisałam, zresztą dla tych którzy są na bieżąco z tym co dzieje się w blogosferze i sieciówkach nie są one żadną nowością. Zastanawiam się nad ich jesienną wersją, w ciemniejszym kolorze, bo dla tych białych dni świetności skończą się z pierwszymi, bardziej odczuwalnymi spadkami temperatur. Koszula w kratę i skóra to alternatywa na chłodne poranki . Enjoy :)












































SHORTS -  MONASHE / SHIRT - BERSHKA / JACKET - H&M / SHOES - ZARA



16 komentarzy:

  1. Masz genialny styl...a do tego widać, że śledzisz trendy!

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie|!! ; ]




    new post


    www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne są te spódniczki <3
    Zapraszam do mnie: http://trendykate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. O rany, świetnie wyglądasz:) Koszula w kratę to ostatnio mój hit;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne szorty :)
    http://veneaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny outfit! Ma w sobie coś dziewczęcego, a zarazem ostrego! Uwielbiam koszulę, ale trochę nie pasuje mi ona do tych szortów...

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjnie! Nic dodac nic ujac. Z checia obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Normalnie urodzona modelka!

    OdpowiedzUsuń
  9. Olśniewająco! :) Jaram się okularami i sandałkami!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądasz bosko w tej kurtce i szpilkach.

    OdpowiedzUsuń