lutego 03, 2014

MONDAY




Wybaczcie mi tak długą przerwe, ale mrozy skutecznie powstrzymywały mnie przed wychodzeniem z domu. Podobno "taki mamy klimat", słyszałam też że jest umiarkowany, ale gdy temperatura spada 15 stopni poniżej zera trudno jest mowić o jakimkolwiek umiarkowaniu. W każdym razie dzisiaj się przemogłam, bo jest tylko pięć na minusie, a to już wydaje się być znośne. Na sobie mam w większości moje ostatnie wyprzedażowe zakupy. Właściwie nie ma się nad czym rozpisywać, najwidoczniej słaba ze mnie blogerka, ale po prostu nie chciałam  zmarznąć.

Sorry for such a  long break, but winter were so cruel for us. I spent last few days at home, doing nothing, just chilling and drinking raspberry tea. Litres of the tea. Luckily, weather today wasn't so bad, but still a bit frosty. I'm wearing (mostly) items bought during winter sales. The warmest outfit ever ! 







COAT - STRADIVARIUS / SWEATER - SHEINSIDE/ JEANS - WAREDENIM / BAG - MANGO/ 
BOOTS - ZARA / SUNGLASSES - H&M

25 komentarzy:

  1. Czy to Ciebie widziałam w grudniowym Glamour?

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajny prosty ale piękny zestaw , wszystko bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zestaw :) Bardzo w moim guście. Botki i płaszcz - bomba :D Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie wyglądasz! piękna torebka ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. wspaniałe proste kolory- super wyczucie stylu!

    pozdrawiam,
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. cudnie ;)
    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
    http://emyniaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Proszę powiedz, że te buty są okropnie niewygodne, bo inaczej chyba umrę z zazdrości ;) nie zdążyłam upolować swojego rozmiaru :(

    OdpowiedzUsuń
  8. cute!!
    love your blog!!
    would you like to follow each other??
    just let me know!
    http://defishencia.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  9. Prosto, ale mega, a te buty i torebka, są niesamowite, proste wykonanie, wręcz klasyczne, a tak mi się zajebiście podoba!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Cześć :) Potrzebuję rady. Czy buty z tego posta: http://fashionliars.blogspot.com/2014/01/think-pink.html poleciłabyś wziąć w swoim, czy troszkę większym rozmiarze? Da się je włożyć na wąskie spodnie, czy są odpowiednie tylko do sukienek/spódnic?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja wzięłam swój rozmiar, a czy da się włożyć na wąskie spodnie to nie wiem, bo nigdy tak nie nosiłam

      Usuń
  11. rewelacyjnie wyglądasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej jestem z bloga www.maja-olsener.blogspot.com bardzo spodobał mi się twój blog i pisze z pytaniem czy będziemy się obserwować jeśli tak dodaj mnie do obserwowanych i jak możesz kliknij lubię to na Facebooku ja po ujrzeniu twojego zaobserwowania zrobię to samo:) Dziękuję i z góry czekam na pozytywna reakcje . Maja Olsener

    OdpowiedzUsuń
  13. great look! love the casual style and the amazing bag

    The Fashion Menue

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale pięknie wyglądasz! :) Świetna stylizacja, uroczy płaszczyk.

    OdpowiedzUsuń